1. Чи повинен я обовязково реєструватись,для того щоб зробити замовлення?
Ви можете робити замовлення не реєструючись в інтернет-магазині SACVOYAGE.
У такому випадку ви можете зробити замовлення за номером телефону або через соціальну мережу Instagram , попередньо обравши необхідний товар у каталозі інтернет-магазину!
Проте обравши варіант з реєстрацією ви зможете використовувати додаткові параметри, такі як перегляд історії замовлень, відстежування статусу замовлення, додавання обраних товарів у список побажань, а також отримувати найновішу інформацію про наш ассортимент.
2. Як скасувати замовлення?
Клієнт, який зробив замовлення і обрав оплату накладним платижем або передоплату, має можливість скасувати замовлення до моменту відправки замовлення через SACVOYAGE відправки. Якщо ви бажаєте скасувати своє замовлення, будь ласка, зателефонуйте за номером тел. 0667881984 ( вартість дзвінка по тарифу вашого оператора)
3. Що робити з пошкодженою посилкою?
У випадку виникнення будь яких пошкоджень посилки отримувач повинен вимагати від перевізника скласти відповідний протокол.
4. Чи є можливість отримати замовлення особисто ?
Так,ви можете отримати своє онлайн замовлення у наших магазинах за адресою:
м.Львів вул. Шпитальна 1 ТЦ MAGNUS 2-й поверх
м.Івано-Франківськ вул. Миколайчука 2 ТЦ АРСЕН


